zondag 7 februari 2010

Gefeliciteerd



Hier een zittend dametje die de felicitatiegroeten overbrengt.

Een witte kaart als basis, met daarop groen papier met daarop dessinpapier. Vervolgens een lichtgroen en een iets kleiner blauw vierkant gesneden, beide bewerkt met stempelinkt (verschillende kleuren over elkaar heen). Het blauwe vierkantje heb ik geknipt met een kartelschaar. Daarna met een zwarte fineliner een gestippeld lijntje geplaatst.

Op het gescheurde labeltje heb ik `gefeliciteerd' gestempeld.

Om de kaart iets meer kleur/pit te geven heb ik een rood strookje dessinpapier gesneden waarop het dametje goed kan zitten. Een kant randje en strikje maken het geheel af.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Corine,

    Je blog laat zien wie je bent: gezellig, warm en creatief. Ik ben je eerste volger.
    Succes!

    Liefs, Delilah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je mooie woorden Delilah. Lief dat je mijn eerste volger wilt zijn.
    Kijk binnenkort ook eens op pagina 2, misschien zie je daar iets bekends.
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt.