zaterdag 3 april 2010

Felicitatiekaarten in "vintage" look

Ik ben dol op de "vintage" plaatjes die te vinden zijn op de site van Heidi: shabbychicpapirskatter.blogspotcom. Met deze plaatjes en met behangpapier kun je mooie romantische kaarten maken.
Van kleine proefstrookjes behangpapier kun je een bloem of swirl gebruiken wat een groots effect geeft. En als je kiest voor wat dikker behang, geeft dit ook een luxere uitstraling.

De basis van de bovenstaande kaart is wit papier. Het plaatje heb ik op een stukje papier geplakt dat ik eerst bewerkt heb met stempelinkt. Het hartje heb ik zelf getekend en ook bewerkt met stempelinkt. De kaart beplakt met een stukje lint, een bloem en 2 swirls van behangpapier. Tenslotte de buitenranden van de kaart nog even aangezet met inkt.

De basis van deze kaart is prachtig dessinpapier dat bewerkt is met zilveren roosjes. Het plaatje heb ik haaks geplakt op een stukje zilver papier, dat mooi in het geheel past. De buitenranden van het label met 'gefeliciteerd' heb ik bewerkt met stempelinkt. Verder het kaartje afgewerkt met de bloem en blaadjes van behangpapier en een stukje lint.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt.