maandag 8 juli 2013

Fijne vakantie

Vorige week kregen mijn kids vakantie. Op de laatste schooldag is het zo langzamerhand traditie aan het worden om een klein cadeautje te geven aan de juffen en meesters.

Dus kocht ik een paar doosjes chocolade met gezellige zonnebloemen:


Pakte ik het mooi in. Met daarbij een leuk versierde sate-prikker, waaraan een paar schelpjes met kralen hingen, om het zomerse gevoel alvast op te wekken. Op het presentje een knijper met een hartje waarop ik met een krijtje " Fijne vakantie"  schreef.














2 opmerkingen:

  1. Wat heb je er leuke cadeautjes van gemaakt. Daar heb je de juffen en meesters vast plezier mee gedaan. Leuk idee om te onthouden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Amber. Ik toverde in ieder geval een glimlach op hun gezicht.
      Groetjes, Corine

      Verwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt.