zaterdag 22 februari 2014

Vrolijke cadeau-envelop

Naomi, een vriendinnetje van mijn dochter, gaf woensdag jl. haar feestje. Ze vroeg cadeaubonnen. En dat vind ik persoonlijk wel heel makkelijk maar, niet zo leuk geven. Dus vouwde ik daaromheen een vrolijke cadeau-envelop.


Ik nam een stuk kraft papier en stempelde daarop een paar 
gezellige hoedjes met zwart stempelinkt. Vouwde een envelop, 
waarin de cadeaubon geschoven kon worden. Plakte aan de onderkant 
een mooi lint met roosjes. Met daarop een mooie bloem.




En maakte voor aan de bovenkant nog een klein kaartje, 
waarop ik haar naam stempelde. Zo leuk om te doen! 
(Die letterstempeltjes, van hout, kocht ik bij de HEMA.) 
Tenslotte voor de sier nog even een klein bijpassend knijpertje eraan.



Hier nog even de achterkant:





1 opmerking:

  1. Zo wordt een kadobon toch leuk om te geven in een bijzondere verpakking. Leuk, die persoonlijke touch!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt.